Гарантия на товар
Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, виявивши нестачу товару, має право вимагати від продавця вжити заходів.
З якого моменту починається гарантія?
- з моменту передачі товару споживачеві;
- гарантійний період – 14 днів.
- Обслуговування за гарантією включає:
- усунення недоліків товару;
- обмін на аналогічний товар без доплати;
- повернення товару та перерахування коштів на рахунок покупця.
Правила обміну та повернення товару:
Обмін та повернення продукції належної якості
- товар не надходив в експлуатацію і має товарний вигляд, що знаходиться в заводській упаковці.
Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар із доплатою чи поверненням різниці в ціні, а також сплативши послуги перевізника.
Обмін та повернення продукції неналежної якості
Уважно оглядайте вантаж на складі перевізника та перевіряйте його на цілісність, відсутність механічних пошкоджень та інших візуально помітних недоліків.
Якщо пошкоджено вантаж та упаковку, відмовляйтеся від отримання вантажу та подавайте письмову претензію перевізнику.
Якщо вантаж пошкоджений, а упаковка тіла, то Вам необхідно на складі перевізника зробити фотографії всіх сторін упаковки та пошкодженого вантажу. Ці фотографії слід надіслати на електронну пошту і ми зробимо все необхідне для врегулювання ситуації.
Якщо ви не оглянули вантаж на складі при отриманні та прийняли його у перевізника, то потім претензію щодо механічних пошкоджень та візуально помітних недоліків подати буде неможливо і його вартість Вам не буде відшкодована ні перевізником, ні продавцем.
Повернення коштів
Термін повернення коштів залежить від виду оплати, який спочатку обрав покупець.
Зарахування вартості товару на картку клієнта, якщо використали безготівковий розрахунок, відбувається відразу після отримання товару назад.