Так, ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів після покупки. Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, який був у вживанні і немає слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки.
Вопросы и ответы
У даному розділі наведено відповіді на запитання відвідувачів Вашого майбутнього сайту. Використання цього розділу дозволить скоротити навантаження на операторів та підвищити задоволеність ваших клієнтів.
Я можу обміняти чи повернути товар?
Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення?
У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати, а також скласти акт (претензію). Або повідомте нам про те, що сталося, і ми знайдемо вихід.
Чи потрібна додаткова оплата за переказ коштів при післяплаті у відділенні Нової Пошти?
При замовленні товару післяплатою у відділенні Нової пошти потрібно буде сплатити 2% від суми переказу (суми замовлення) + 20 грн за послугу пересилання коштів.
Не знайшли відповіді на своє запитання?Зв'яжіться з нами, і ми надамо необхідну інформацію |
Задать вопрос
|
Будьте завжди в курсі!
Дізнайтеся про знижки та акції першим
Новости
Все новости
1 Июля 2019
Запрошуємо дропшипперів!
1 Июля 2019
Нові можливості для наших партнерів